Wzornik uszlachetnień

Chcesz wyjść naprzeciw potrzebom klientów Twojej agencji reklamowej? Nie ma prostszego rozwiązania niż nasz wzornik uszlachetnień! Dzięki niemu w przystępny sposób zaprezentujesz najbardziej efektowne rozwiązania w zakresie druku, z których mogą oni skorzystać za pośrednictwem Twoich usług. Co dokładnie znajduje się we wzorniku uszlachetnień? Dlaczego warto go mieć? Już teraz poznaj jego zalety!

wzornik uszlachetnień prestige line prestige line - wzornik uszlachetnień

Co znajduje się we wzorniku uszlachetnień?

Proponowany przez nas wzornik uszlachetnień to zbiór próbek ekskluzywnych rozwiązań, które możemy zastosować na wizytówkach, ulotkach, zaproszeniach, katalogach, czy w innych projektach klientów Twojej agencji reklamowej. Próbnik wyróżnia się nie tylko kompaktowym rozmiarem i starannym wykonaniem, ale także funkcjonalnością. Dla zapewnienia jak największej wygody korzystających z niego osób został opracowany w sposób pozwalający na swobodne oglądanie i porównywanie poszczególnych efektów możliwych do przygotowania dzięki drukowi dla agencji reklamowych Drukexpress.

We wzorniku uszlachetnień znajdują się przykłady:

  • foliowania w wersjach: błysk, mat, SoftTouch, Anty-scratch,
  • uszlachetnienia Sleeking w kolorach: złoty, miedziany, różowe złoto, srebrny, srebrny hologram,
  • uszlachetniania folią 3D w kolorach: złoty, srebrny, srebrny hologram (linia Prestige Line),
  • uszlachetniania lakierami UV 3D (linia Prestige Line).

Uszlachetnienia te można stosować w różnych konfiguracjach, natomiast ich wysoka estetyka sprawia, że wzbogacone o nie produkty mają elegancki, luksusowy wygląd. Dzięki temu lepiej niż inne pozwalają na budowanie prestiżowego wizerunku marki na zewnątrz.

wzornik uszlachetnień sleeking wzornik - uszlachetnienia

Wzornik uszlachetnień – próbnik, który warto mieć

Dbając o swoich klientów, zapewne chcesz proponować im to, co najlepsze. Decydując się na wzornik uszlachetnień Drukexpress, dasz im jednak jeszcze więcej! Próbnik ten stanowi wyjątkowo przydatne narzędzie, dzięki któremu łatwo wytłumaczysz, jak wyglądają poszczególne efekty i czym się różnią. To znów jest sporym ułatwieniem, zwłaszcza że duża część proponowanych przez nas rozwiązań wywiera zupełnie inne wrażenie w rzeczywistości i wygląda lepiej niż na zdjęciu.

Już teraz zobacz, co jeszcze przygotowaliśmy, jeśli chodzi o druk dla agencji reklamowych i skorzystaj z naszej bogatej oferty!

ZAMÓW JUŻ DZIŚ!