Pocztówki jako narzędzie marketingowe

Wysokiej jakości pocztówki mają szerokie spektrum zastosowania. Mogą one stanowić kartki świąteczne dla klientów, a także pracowników dużej korporacji. Dobrze wykonane pocztówki mogą być też świetną formą podziękowania dla klientów za skorzystanie z oferowanych przez daną branżę usług. Stali klienci mogą również otrzymać kartkę z kodem rabatowym za dotychczasową lojalność, na poczet przyszłościowych, kolejnych zakupów. Wiele branż pocztówki może wykorzystywać też jako formę voucherów lub karnetów spójnych z identyfikacją wizualną firmy, do samodzielnego wypisania przez pracownika, na przykład na określoną usługę lub na określoną kwotę.

 pocztówka z podziękowaniem  pocztówka jako voucher

Pocztówki mogą znaleźć swoje zastosowanie również w różnego rodzaju stowarzyszeniach i fundacjach, które w ciekawy sposób chcą poinformować członków oraz partnerów o podjętych działaniach lub sukcesach. Kartki mogą stanowić również alternatywną formę reklamy, na przykład dla biur podróży, które w ten sposób będą mogły zareklamować egzotyczną wycieczkę. Pocztówki mogą być też świetną formą promocji dla artystów. Będzie to bardzo oryginalna prezentacja dotychczasowego dorobku. Nie ma znaczenia czy będą to namalowane obrazy, czy zdjęcia krajobrazów – wszystko to można bowiem z powodzeniem umieścić na widokówkach.

 pocztówki reklamowe druk pocztówek dla artystów

Pocztówki do pewnego momentu znane były jedynie jako forma pamiątki z wakacji. Dziś niezwykle często wykorzystuje się je do celów marketingowych. Nasza drukarnia zapewnia wysokiej jakości, profesjonalny druk dla agencji reklamowych. Z uwagi na podobne profesje nasza współpraca przebiegnie sprawnie i według obopólnych oczekiwań. Nasze usługi to jednak nie tylko druk dla agencji, to także kompetentna obsługa i druk dla artystów oraz przedstawicieli wielu różnorodnych branż. Druk pocztówek to niecodzienna forma promocji i reklamy, a użycie wysokiej jakości materiałów oraz darmowa dostawa, które oferuje nasza drukarnia,jeszcze bardziej przemawiają na korzyść wypróbowania tego marketingowego posunięcia.

 SPRAWDŹ!